-Gọi điện thoại cho các khách hàng tiềm năng để chào hàng về sản phẩm/dịch vụ
-Tư vấn và giải đáp các thắc mắc của khách hàng, đáp ứng tốt nhất những nhu cầu của khách
-Quản lý thông tin khách hàng và liên tục cập nhật trên hệ thống cơ sở dữ liệu
-Tạo dựng mối quan hệ tốt đẹp với khách hàng thông qua việc đáp ứng tốt nhất nhu cầu với khách hàng và xử lí khiếu nại kịp thời
-Phối hợp với các nhân viên kinh doanh và nhân viên các phòng ban khác để đạt mục tiêu kinh doanh
-Báo cáo với cấp trên về tiến độ và kết quả kinh doanh hàng tuần
Thông tin về vị trí
- Tư vấn & hỗ trợ khách hàng tất cả các dòng sản phẩm tài chính
- Tìm kiếm & khai thác nguồn khách hàng mới
- Được đào tạo đầu vào, nâng cao kiến thức chuyên môn thường xuyên
- Môi trường làm việc chuyên nghiệp, năng động và thân thiện, nhiều cơ hội thăng tiến.
Hồ Chí Minh, Cần Thơ, Đồng Nai, Kiên Giang, Bến Tre
NHÂN VIÊN làm thêm 7-9 triệu LÀM BÁN THỜI GIAN TẠI NHÀ LƯƠNG CAO Công việc Vị trí 1 – Đăng Tin, Chia Sẻ Tin Quảng Cáo: chỉ việc đăng tin, chia sẻ lại các hình ảnh và thông tin sản phẩm của công ty như thời trang, mỹ phẩm, điện tử, du lịch,....lên diễn đàn, nhóm hội Facebook, zalo, các trang rao vật và các mạng xã hội khác. Nhân viên đăng ký tài khoản mới để làm việc. Mẫu tin và các trang web thì công ty trang bị sẵn. Lưu Ý: Không bán hàng - Không tư vấn. Nói không với Đa Cấp và Môi Giới. Người thật – Việc thật. Có làm là có lương. Vị Trí 2 – Nhập Mã Sản Phẩm: là gõ các mã Sản Phẩm như điện tử (DT0102, DT0103,…), thời trang (TT2326, TT3549,…), giày dép,…cho hệ thống Website, 1 mã Sản Phẩm từ 3 đến 8 kí tự gồm chữ và số - bạn chỉ cần gõ lại các kí tự chữ và số đó vào ô dưới và nhấn Enter là xong. Và việc của bạn chỉ như vậy và lập đi lập lại. Công việc công ty sẽ hướng dẫn thao tác cụ thể hơn khi nhận việc.
LÀM VIỆC TẠI : BigC GO, Vin+ Bến Tre
- Sắp xếp hàng hóa lên quầy, hỗ trợ siêu thị bán hàng, xây dựng trương trình khuyễn mãi, quấn hàng khuyễn mãi, kiểm tra hàng cận date, đặt hàng, kiểm tra hàng tồn kho, nhập hàng và in bảng giá.
• Tìm hiểu và gặp gỡ khách hàng mới, thuyết phục và tư vấn khách hàng
• Quản lý, chăm sóc và tư vấn khách hàng hiện tại.
• Đi bán hàng và thăm viếng khách hàng theo phân công từ cấp quản lý.
• Giao chở hàng và thu tiền đối với những khách hàng có đơn hàng nhỏ
• Ra đơn hàng, làm báo cáo và chuẩn bị các giấy tờ khác có liên quan.
• Quản lý công nợ bán hàng.
• Tuân thủ theo lịch trình hoạt động và phân công của cấp quản lý
• Thời gian làm việc: Hành chính; ngày nghỉ chủ nhật/tuần
• NƠI LÀM VIỆC: Đại lý/Nhà phân phối tại Cần Thơ, Long An, Bến Tre
* ADVISORY RELATED TO POLICIES IN SERVICE OF CUSTOMER CARE
- Proposing plans to organize activities or give gifts (summarizing classes, teacherss holidays, childrens holidays ...) to enhance the companys position in the eyes of customers.
- Proposal of discount policies, commissions and management fees for related schools and individuals.
- Representatives of company leaders attend or participate in organizing activities organized by schools, inter-schools, and the Education Department.
- Advise pre-sale policy for potential customers, new customers.
- On behalf of BOM to handle relationships with customers, partners, the Education Department in accordance with the direction and direction of CEO.
* HELPING CEO IN BUILDING STRATEGIC ORIENTATIONS FOR BUSINESS DEVELOPMENT AND MARKET EXPANDATION
- Arrange, participate in and prepare materials for meetings between Leadership and customers, local Department of Education when asked.
- Propose and analyze the steps, resources involved in implementation, marketing plans, market surveys and competitors in effective new market access.
- Building and preserving relationships at the Department-level and school-level levels in localities and schools where the company intends to open the market.
- Direct employees to take care of old customers, looking for new customers, build and manage customer databases.
- Researching ways and ways to effectively develop the market, making a difference compared to competitors in order to boost and gain market share.
* BUILDING AND SUPERVISING THE IMPLEMENTATION OF THE REGULATION SYSTEM, PROCESS FOR WORK
- Establishing, supervising and adjusting the implementation of regulations, policies, processes related to the management of staff, teachers, and office operations.
- Comply with the implementation of Financial Regulations, regulations and processes related to the accounting and financial regime of the company.
- Set up the system of forms used in managing teachers and staffs.
- Drafting and organizing the implementation of forms for customer care: survey, feedback...
- Periodically survey the opinions of another Head of Departments on issues related to the support of the operation of Ben Tre office, staff management, teachers.
* MANAGEMENT, ASSIGNMENT OF WORK, EVALUATION, POLICY REQUIREMENTS RELATED TO STAFFS AND TEACHERS
- Advising CEO on company development strategies in the Mekong Delta region, managing Ben Tre office.
- Carry out the management, assignment, evaluation, recommendations for reward, discipline, policy ... for staffs and teachers.
- Perform regular staff training, ensuring the department to complete the tasks assigned by CEO.
- Refer to teacher and school assessments to help staffs perfect the skills needed for the job.
- Managing staffs effectively, ensuring the achievement of sales goals in the direction by CEO.
* DRAFTING DOCUMENTS, DESIGNING GREETTING CARDS... TO THE RELATED PARTIES
- Directing and adhering to the requirements of the schools, with advisory to CEO for each case.
- Performing draft documents, official dispatches... sent out to CEO for approval.
- Coordinate with related departments to prepare documents to send to schools, Education Departments related to teachers, curriculum, invitation documents for cooperation ...
- Design and advise on giving greetting cards, giving gifts on holidays, anniversaries of customers, partners, principals in the assigned market.
- Save and systematize papers, documents, vouchers related to documents, records sent to customers and partners.
* CUSTOMER ASSESSMENT, MARKET SURVEY AND COMPETITION IN EACH DEVELOPMENT STAGE OF THE COMPANY
- Periodically conduct surveys, analysis and report to BOM on the regional market development assigned.
- Manage records, evaluate service use capacity and capability, payment history of customers, evaluate maintain and develop.
- Periodically conduct surveys, analyzes and reports to BOM on direct and indirect competitors.
- Survey customers needs and advise on products suitable for each specific audience.
- Updating the fluctuations likely to affect the companys price policy: standard of living, average income...
- Designing lesson plans to achieve objectives of each lesson and the whole course as well.
- Delivering lessons to all students in class.
- Creating a friendly and exciting studying environment in class.
- Checking students’ attendance.
- Assigning work, correcting and marking work carried out by students.
- Designing midterm tests and final tests for students.
- Assessing, recording and reporting students’ studying progress.
- Cooperating with Academic Department in developing curriculums when required.
- Supporting in extra-activities / events hold by Academic Department.