Shinhan Finance Vietnam

Giám Sát Kinh Doanh - Sales Supervisor Về Tele Sales

Shinhan Finance Vietnam

37 Tôn Đức Thắng, Bến Nghé

Lượt xem: 134

Giám Sát Kinh Doanh - Sales Supervisor Về Tele Sales
Shinhan Finance Vietnam

giọng nói

Giọng nam miền Nam

Mô tả công việc

1. Sales operation planning, management and monitoring:
- Delivery the sales targets
- Manage tele sales agents, field sales agent through team leaders
- Maintain of low attrition rate for agents and team leaders
- Agents and team leaders to be fully equipped, trained along with regular coaching to ensure they are able to do their job and perform as per company standards
- Ensure all the audit requirements are met and follows the policies laid down by the company
- Ensure the changes in the policies are communicated in time to staff
2. People development, training and motivation:
- Recruitment of agents
- Termination of agents on account of non-performance / disciplinary issues
- Implementation of any process which helps improves process efficiency
3. Problem Complexity:
- Routine Problem – Agent not reporting to work, non-adherence of the process by an agent / team leader
- Non routine – Non-cooperation by team leaders, agents on a certain policy/process of the company to adhere to the changed policy, non-delivery of targets, reduction of no of seats Performance measures
- Daily & monthly originations of loans/insurance policies
- Daily & monthly productivity MIS reflecting the calling & conversion metrics
- Monthly Attrition MIS
- Updated training deck to be maintained, daily feedback and coaching diary to be maintained. Finally result to show the effectiveness.
- Satisfactory Audit ratings and visit memo’s

Yêu cầu công việc

1. Qualification: University Graduate, Business Management or Marketing subjects are advantages

2. Work Experience: Minimum 5-7 years of experience in related field managing teams, preference to be given to candidates who have experience in sales & distribution in banking/finance companies. Preferably Managers specializing in Sales – Tele sales/Telemarketing or equivalent

3. Knowledge: Should have basic knowledge of the financial/insurance products.

4. Skills:
Excellent MS-Office skills
Good communication skills
Good team player & fast learner
Good command over English.

5. Attitude:
Proactive
Trust-worthy
Positive thinking

Quyền lợi được hưởng

• Lương cứng + Bonus + Phụ cấp (công việc, điện thoại, xăng xe,..)
• Thử việc 2 tháng 
• Tham gia chế độ Bảo hiểm đầy đủ (Bảo hiểm xã hội, Bảo hiểm y tế, Bảo hiểm thất nghiệp)
• Được công ty mua thêm gói Bảo hiểm tai nạn và sức khỏe thêm
• Thưởng lễ tết, sinh nhật, hiếu hỉ,.. + 14-16 ngày phép/năm
• Thưởng tháng 13 (cam kết) + thưởng kinh doanh
• Cơ hội thăng tiến lên các cấp bậc quản lý cao hơn.
• Được tham hoạt động Teambuilding do Công ty tổ chức hàng năm.
• Tham gia các buổi Party cuối năm - đầu năm
• Được đào tạo nghiệp vụ trước khi làm việc.

Hồ sơ bao gồm

- Đơn xin việc.
- Sơ yếu lý lịch.
- Hộ khẩu, chứng minh nhân dân và giấy khám sức khoẻ.
- Các bằng cấp có liên quan.

Thông tin liên hệ

- Người liên hệ: Uyên Bạch

- Địa chỉ: 37 Tôn Đức Thắng, Bến Nghé, Quận 1

Thông tin tuyển dụng

Chức vụ: Trưởng Nhóm

Hình thức: Toàn thời gian cố định

Yêu cầu giới tính: Không yêu cầu

Kinh nghiệm: Hơn 5 năm kinh nghiệm

Yêu cầu bằng cấp: Cao đẳng

Mức lương: Thỏa thuận

Thời gian thử việc: 2 tháng

Hoa hồng: Hấp dẫn

Địa điểm làm việc: Hồ Chí Minh

Địa điểm tuyển dụng: Tòa nhà Pico Plaza, 20 Cộng Hòa

Việc làm tương tự

Thông báo

Liên hệ qua SĐT