The Marketing Manager establishes, builds and leads all marketing functions from marketing strategy and brand storytelling to the shopping experience and customer contact strategy. The position is responsible for supporting the design and facilitating the process for short and mid-term strategic planning; leading divisional budget planning, vendor management for brand marketing, and product development. Furthermore, this position also takes on the responsibilities of Omnichannel and Digital Marketing Manager not only requires the ability to build, deploy, and evaluate strategies effectively but also the one to implement detailed items for Omnichannel and Digital strategy. KRA 1: Omnichannel Development and Management • Omnichannel Infrastructure Development • Omnichannel Sales and Brand-Building Strategy Development (Dine-In, Take-Away, Internal & External Delivery, Other NBC) KRA 2: Marketing Strategy Development • Market Research & Consumer Insights • Brand Marketing Strategy Development • Integrated Marketing Communication Strategy Development KRA 3: Marketing Strategy Execution • Overall Brand Operations • Product Development • Media Management (Offline & Online) • Brand Equity Management • Marketing Systems Development KRA 4: People management and compliance • Org Development, Hiring, Training, Retention
Yêu cầu công việc
1. Kinh nghiệm
o Tối thiểu 15 năm kinh nghiệm làm việc trong lĩnh vực marketing, bao gồm 5 năm làm việc trong ngành Bán lẻ/QSR/FnB/FMCG/E-commerce tại các công ty quy mô trung/bự và tập đoàn đa quốc gia.
o 5 năm kinh nghiệm trong thiết lập và phát triển Kênh Đa Dạng.
o Am hiểu về marketing thương hiệu, chiến lược/tactics sản phẩm.
o Kinh nghiệm lãnh đạo một đội ngũ (Thương hiệu, Sản phẩm).
2. Chứng chỉ: CMO/Marketing Kỹ thuật số/SEO/SEM/Content Marketing/Google Analytics
3. Đặc điểm cần thiết
o Có khả năng làm việc trong môi trường (rất) nhanh chóng, đa nhiệm và hợp tác chặt chẽ với nhiều bộ phận khác nhau.
o Kỹ năng quản lý dự án. Khả năng đàm phán hiệu quả.
o Hướng đến kết quả.
o Kỹ năng giải quyết vấn đề và ra quyết định.
o Giao tiếp tốt với cộng đồng đa dạng; thích gặp gỡ và làm việc với mọi người.
o Phân tích cao và có khả năng xác định vấn đề, đưa ra các phương án thay thế để đạt được kết quả tốt nhất.
o Khởi xướng các khái niệm sản phẩm, thiết kế, chiến lược marketing.
o Tư duy đúng đắn và khả năng phát triển tốt (để gia tăng giá trị trong quản lý thương hiệu).
Quyền lợi được hưởng
tất cả quyền lời của Jolibee Viêt Nam
Hồ sơ bao gồm
- Đơn xin việc. - Sơ yếu lý lịch. - Hộ khẩu, chứng minh nhân dân và giấy khám sức khoẻ. - Các bằng cấp có liên quan.