- Designing lesson plans to achieve objectives of each lesson and the whole course as well.
- Delivering lessons to all students in class.
- Creating a friendly and exciting studying environment in class.
- Checking students’ attendance.
- Assigning work, correcting and marking work carried out by students.
- Designing midterm tests and final tests for students.
- Assessing, recording and reporting students’ studying progress.
- Cooperating with Academic Department in developing curriculums when required.
- Supporting in extra-activities / events hold by Academic Department.
- Phối hợp cùng phòng ban tổ chức sự kiện, hỗ trợ hoạt động chụp ảnh, quay phim, dựng video…
- Quản lý các kênh mạng xã hội của công ty như Fanpage, Youtube, Instagram, Web, Mail,…
- Xây dựng và thiết kế nội dung, biên tập hình ảnh và bố cục bài viết theo chuẩn cộng đồng (có designer hỗ trợ phần thiết kế hình ảnh) cho các kênh mạng xã hội
- Sáng tạo ý tưởng, bắt kịp xu hướng của khách hàng và cộng đồng mạng để phát triển chủ đề, nội dung mới phù hợp hơn
- Sáng tạo các câu slogan, tagline độc đáo cho các sản phẩm, dịch vụ của công ty
- Lên nội dung, ý tưởng và kịch bản chi tiết cho các video clip cần sản xuất, bài biên tập, bài quảng cáo
- Thực hiện nghiên cứu từ khóa đơn giản và sử dụng các nguyên tắc SEO để tăng lưu lượng truy cập web
- Thống kê, phân tích số liệu để đánh giá hiệu quả các chiến dịch marketing đã chạy
- Phối hợp với các phòng ban, thực hiện 1 số việc khác liên quan tới marketing do trưởng phòng yêu cầu
- Hỗ trợ các bộ phận khác cùng nhau thực hiện và hoàn thành chương trình hoạt động của công ty
- Quản lý quá trình bán hàng đến các trường và phụ huynh học sinh, từ khi bắt đầu đến khi kết thúc.
- Tư vấn cho khách hàng các khoá học do Trung tâm triển khai.
- Giao tiếp với BGH nhà trường bằng các hình thức: gặp trực tiếp, qua điện thoại hay email.
- Phối hợp với nhà trường tổ chức các hoạt động, các buổi học thử, tư vấn cho phụ huynh học sinh tại trường hoặc tại trung tâm nhằm mục đích hỗ trợ cho việc chiêu sinh, nếu cần.
- Liên hệ với các trường và tiến hành thuyết trình.
- Hoàn thành các chỉ tiêu doanh số và chỉ tiêu khác theo Kế hoạch kinh doanh của Công ty.
- Làm việc chặt chẽ với bộ phận marketing để tiến hành các hoạt động phù hợp (demo, các sự kiện tại trường học, các hoạt động quảng bá,…).
- Làm việc chặt chẽ với phòng Đào tạo khi có các yêu cầu cụ thể từ trường hoặc cần sự hỗ trợ từ Phòng Đào tạo cho hoạt động kinh doanh.
- Phát triển và giữ vững mối quan hệ với các khách hàng tiềm năng.
- Hiểu rõ về thị trường.
- Thực hiện công tác thu học phí theo sự phân công của Giám đốc Trung tâm.
- Thực hiện các nhiệm vụ khác khi được phân công.
- Báo cáo trực tiếp cho Giám đốc Trung tâm.
* ADVISORY RELATED TO POLICIES IN SERVICE OF CUSTOMER CARE
- Proposing plans to organize activities or give gifts (summarizing classes, teacherss holidays, childrens holidays ...) to enhance the companys position in the eyes of customers.
- Proposal of discount policies, commissions and management fees for related schools and individuals.
- Representatives of company leaders attend or participate in organizing activities organized by schools, inter-schools, and the Education Department.
- Advise pre-sale policy for potential customers, new customers.
- On behalf of BOM to handle relationships with customers, partners, the Education Department in accordance with the direction and direction of CEO.
* HELPING CEO IN BUILDING STRATEGIC ORIENTATIONS FOR BUSINESS DEVELOPMENT AND MARKET EXPANDATION
- Arrange, participate in and prepare materials for meetings between Leadership and customers, local Department of Education when asked.
- Propose and analyze the steps, resources involved in implementation, marketing plans, market surveys and competitors in effective new market access.
- Building and preserving relationships at the Department-level and school-level levels in localities and schools where the company intends to open the market.
- Direct employees to take care of old customers, looking for new customers, build and manage customer databases.
- Researching ways and ways to effectively develop the market, making a difference compared to competitors in order to boost and gain market share.
* BUILDING AND SUPERVISING THE IMPLEMENTATION OF THE REGULATION SYSTEM, PROCESS FOR WORK
- Establishing, supervising and adjusting the implementation of regulations, policies, processes related to the management of staff, teachers, and office operations.
- Comply with the implementation of Financial Regulations, regulations and processes related to the accounting and financial regime of the company.
- Set up the system of forms used in managing teachers and staffs.
- Drafting and organizing the implementation of forms for customer care: survey, feedback...
- Periodically survey the opinions of another Head of Departments on issues related to the support of the operation of Ben Tre office, staff management, teachers.
* MANAGEMENT, ASSIGNMENT OF WORK, EVALUATION, POLICY REQUIREMENTS RELATED TO STAFFS AND TEACHERS
- Advising CEO on company development strategies in the Mekong Delta region, managing Ben Tre office.
- Carry out the management, assignment, evaluation, recommendations for reward, discipline, policy ... for staffs and teachers.
- Perform regular staff training, ensuring the department to complete the tasks assigned by CEO.
- Refer to teacher and school assessments to help staffs perfect the skills needed for the job.
- Managing staffs effectively, ensuring the achievement of sales goals in the direction by CEO.
* DRAFTING DOCUMENTS, DESIGNING GREETTING CARDS... TO THE RELATED PARTIES
- Directing and adhering to the requirements of the schools, with advisory to CEO for each case.
- Performing draft documents, official dispatches... sent out to CEO for approval.
- Coordinate with related departments to prepare documents to send to schools, Education Departments related to teachers, curriculum, invitation documents for cooperation ...
- Design and advise on giving greetting cards, giving gifts on holidays, anniversaries of customers, partners, principals in the assigned market.
- Save and systematize papers, documents, vouchers related to documents, records sent to customers and partners.
* CUSTOMER ASSESSMENT, MARKET SURVEY AND COMPETITION IN EACH DEVELOPMENT STAGE OF THE COMPANY
- Periodically conduct surveys, analysis and report to BOM on the regional market development assigned.
- Manage records, evaluate service use capacity and capability, payment history of customers, evaluate maintain and develop.
- Periodically conduct surveys, analyzes and reports to BOM on direct and indirect competitors.
- Survey customers needs and advise on products suitable for each specific audience.
- Updating the fluctuations likely to affect the companys price policy: standard of living, average income...
- Designing lesson plans to achieve objectives of each lesson and the whole course as well.
- Delivering lessons to all students in class.
- Creating a friendly and exciting studying environment in class.
- Checking students’ attendance.
- Assigning work, correcting and marking work carried out by students.
- Designing midterm tests and final tests for students.
- Assessing, recording and reporting students’ studying progress.
- Cooperating with Academic Department in developing curriculums when required.
- Supporting in extra-activities / events hold by Academic Department.